Galej

Japp, till helgen ska vi ut på lite galej.
I eftermiddag styr vi kosan mot en favorit - Helsingborg - och checkar in på, inte bara ett, utan två olika hotell under vår vistelse där.
Hotellcamping de luxe, eller hur Ama? 😄
 
Ikväll blir det konsert på The Tivoli och i morron blir det med all säkerhet en tur till Helsingör. 
Vem vill missa chansen till två röda och en grön liksom?!
 I övrigt ska vi bara slappa och mysa.
 
Igår kväll annonserade sambon att han skulle packa. 
3,5 minut senare var han klar och älgen stod på plats. 
 
 
Själv har jag inte ens börjat än och nånting säger mig att det kommer att ta betydligt längre tid innan jag ens har bestämt VAD jag ska packa.
Vad är det med män och packning?!?! 
Eller borde jag vända på frågeställningen kanske...😳
 
Men först - jobba klart! 
Trevlig fredag till er! 
#1 - - Ama de casa:

Helt rätt - hotellcamping kan man aldrig få för mycket av :-D Själva är vi inne på vårt fjärde på vår pågående tripp och rycker snart upp bopålarna och åker mot det femte :-D

Svar: Härligt är ordet 🤗
Carina Robertsson