1 december...

...är det redan! 
Denna höst har verkligen speedat fram.
Men inte mig emot för jag är verkligen varken någon höst-eller vintermänska.
Naturen är vacker ett tag och just nu är filten I soffan go' tillsammans med alla tända ljus.
Men that's it! 
Punkt.
 
1:a advent är redan avklarad och julen på planeringsstadiet.
Ska bli mysigt med jul med alla våra kids.
Och tvillingarnas första jul! 💙💙
 
59 dagar kvar tills avfärd oxå bara! 
När vi beställde resan var det nog runt 200 så ja, tiden har gått snabbt! 
Jag längtar och bävar samtidigt.
 
Längtan behöver jag nog inte förklara men bävan! 
Bävan att vara utan katterna (och de bortskämda underbaringarna utan oss) i tre veckor! 
 
Och så de två små grabbarna! 💙💙
Tänk så mycket som kommer att hända de tre veckorna som vi är borta! 
Tack och lov finns face-time så det kommer det nog att bli en del av.
 
Nåväl.
 
Här sitter jag och drömmer...
Blev just bryskt väckt till tonerna från pågatågets högtalare:
"Vi står nu stilla och väntar på ett mötande tåg".
 
GAH!
Och jag som sitter på "akuttåget" dvs det sista om jag vill vara i tid på jobbet.
*Andas, andas*
 
 
Gomorron!