Morronsällskap

Viktigast för uppvaknandet... 
 
 
Det mest informativa...
 
 
Hjärngympan...
 
 
 
 Det mysigaste...
 
 
Det gråaste... 
 
 
Men nu är jag vaken och redo att ta itu med en ny arbetsdag. 
 
Snart dags att gå till jobbet... 
 
 
 Gomorron! 
#1 - - Znogge:

Vilka bra morgonrutiner men har du inte sommarlov än?

Kram och ha en bra dag :D

Svar: Nope, inte förrän den 8 juli 😣Kram
Carina Robertsson

#2 - - Ama de casa:

Åh! Nu fick jag nästan lite WF-abstinens... Men NEJ! Jag ska inte åka dit igen - det tog en synnerligen stor del av min tid. :-D

Jag tycker du är jätteduktig som promenerar till jobbet trots gråvädret ;-) :-D

Svar: Haha! Tack. Ja det tar på krafterna 😆
Carina Robertsson

#3 - - Malin Tarvainen:

Men vilka mysiga morgonsällskap du har! Hoppas du får en fin dag. Kram

Svar: Tack och detsamma ☺️Kram
Carina Robertsson