Jisses...

... sikka dagar det är nuförtiden!
Arbetsplatsen hemma... 
 
Ja och här är jag faktiskt på väg till arbetsplatsen... 
 
 
Det tar ca 2 sekunder. 
 
Nu har jag lämnat den för en stunds break. 
Tänkte kolla om någon var på lekhumör... 
 
 
Men nej, det känns inte så. 
 
Kollar ut och konstaterar att himlen ÄNTLIGEN är sådär underbart, oskyldigt blå.
Jaja, vad är väl en bal... 
 
 
 Har ikke tid. 
En stund till vid burken... 
 
 
Och sen blir det fortsatt korrekturläsning. 
 
 
Av yngsta sonens tredje och sista bok i en trilogi. 
Ettan och tvåan... 
 
 
 Om jag inte missminner mig var det förra veckan som jag skulle varit färdig med läsningen. 
Bäst att rappa på!
#1 - - Ama de casa:

Oj vad jobbigt med så långa resvägar. Tar ju typ hela halva dan i anspråk ;-)

Kul med sonens böcker! :-)

Svar: Japp, puh! 🥰
Carina Robertsson

#2 - - Znogge:

Fullt upp med andra ord! Så spännande att sonen är inne på sin tredje bok :D

Kram och god fredag!

Svar: Japp det är spännande 😊Tack och detsamma 🥰
Carina Robertsson