Brodern efterlyser

Eller ja, han påpekade lite ironiskt min otroliga aktivitet på bloggen. 😂
Och jag förstår vad han menar.
Har även fått ett meddelande från blogg.se att mina läsare (8 tror jag 😂) saknar mig. (Hur vet de det!?!?) 
Har funderat på det men inte kommit till skott. 
Nog om det. 
Here I am.
 
En extra härlig fredag är det idag må jag säga. 
Jo för jag tog en semesterdag. Bara sådär. Och för att jag kan. 
Chefen påminde om att jag, när jag semester växlat, måste ta ut alla dagar innan årets slut. 
Guuuud så jobbigt!
Så då fick det bli lite strödagar när sambon är ledig i sitt schema. 
Härligt!
 
Idag tillåter väl inte dagen några särskilda uteaktiviteter då det är genomgått och det småregnar. 
En skogstur kanske. 
Sådär lagom slappt. 
 
Men i morron! I morron "hotar" de med sol så då tar vi kanske den, för säsongen, sista turen med hojen. 
Mot ett litet söderslättsamhället dit äldsta sonen nu styrt kosan. 
 
Ha en fin fredag, hörrni! 
 
(Mystisk (och lila) himmel över Trellehulla igår kväll!)