En "sån" dag

Har ni oxå det ibland?
En dag när allt blir fel. 
Igår var en sån dag för mig. 
 
Jag inledde med att jag skulle fixa frukost till mig och sambon.
Ägg och bacon. 
Smöret frästes och äggen var klara att gå i... 
 
 
Japp, bilden är en efterkonstruktion av en helt autentisk upplevelse. 
Men i händelsen blev jag så perplex över vad som hände och generad över att sambon skrattande upplevde detta att ingen tanke på att föreviga eländet fanns i mina tankar. 
 
Lite senare på dagen hade jag självmant överlämnat min mobil till sambon för att han skulle kolla på nån bild jag tagit. 
Då hör jag mig själv säga "var fan la jag nu min mobil"?! 
Sambon tittar med oroad blick upp över kanten på min mobil, ler men säger inget. 
Hmmmmm. 
 
Den sita lilla incidenten som igår tog plats i min lilla förvirrade värld var denna:
 
 
 En skärmdump från sambon inför gårdagens trav.
Inget konstigt alls, eller hur?
Men när man ihärdigt och irriterat försöker få bort den där "ljudgrejen till mobilen" till höger i bild...Och inser att den ingår i skärmdumpen och inte alls har något med min mobil att göra... 
Då undrar man ju vad fasen som händer!
 
Haha!
Bjuder på det! 😂
 
500 spänn rikare blev vi förresten! 
#1 - - Znogge:

Grattis till vinsten! Här vann vi 23 kronor på lotto...

https://fredriksfika.allas.se/semmelkladdkaka-underbart-god/

Jag gjorde en och en halv sats för att den inte skulle bli för platt.

Kram och god kväll!

Svar: Tackar för receptet 🥰
Carina Robertsson

#2 - - Ama de casa:

Haha! Ja, en "sån" dag alltså. Såna brukar jag också ha och jag tycker dom kommer tätare och tätare... ;-)

Grattis till vinsten!

Svar: Tack! 🤗Jasså de gör det för dig med?! 😂
Carina Robertsson