"På våran...

... gata i stan, där bor det en fru helt underbar kvinna", aka "finaste grannen". 💜
 
Och på våran bakgård på samma gata och i samma stad håla där ser vi till att njuta så fort tillfälle ges. 
 
Igår, när temperaturen visade 15 grader (i skuggan), passade vi på att premiära.
 
Ahhh, vad jag har saknat det! 🥰
 
När solen tittar fram sitter vi här och njuter och babblar och bubblar.
 
Tagna av premiären igår, glömde vi helt enkelt bort att dokumentera premiären!
Men det tar jag som ett gott tecken. 
Vi hade helt enkelt inte tid!
Det var så många ämnen som skulle avhandlas och dricka som skulle avnjutas. 
 
Här satt vi...
 
 
Och naturligtvis var omgivningen så mycket mer levande och färgglad när vi var närvarande.
Och naturligtvis hade vi i detta läget även flyttat med möblerna i takt med att solen flyttade sig. 
 
Underbart var ordet!
Och detta var bara början!
 
Nu chillar jag i soffan till Mästerkockarna och ett glas vin. Njuter här och nu gör jag verkligen men jag kan ändå inte hjälpa att jag längtar lite tills klockan 13 i morron då jag loggar ut och kan säga - LEDIG! 
Ledig i 4 dagar! 
 
Jisses, jag vet inte när jag längtade så mycket efter en ledighet som just nu!
 
 
Ha en fin skärtorsdag när ni kommer så långt! 
#1 - - Znogge:

Så härligt att premiären är avklarad! Hoppas verkligen att det blir ett soligt och fint sommarhalvår.
Nu är inte din ledighet långt borta så håll ut!

Svar: Jag räknar ner...:)
Carina Robertsson

#2 - - Ama de casa:

Såg härligt ut där :-)

Ha nu en skön ledighet och en riktigt Glad Påsk!

Svar: Tack och detsamma! :)
Carina Robertsson