Torsdag till söndag

Maj gadd, som dagarna bara försvinner!
Jobbedagarna i slutet av veckan förflöt fint men på fredagen formligen "simmade" jag hem något tidigare än förväntat.
Det var så fruktansvärt varmt på skolan att det helt enkelt inte gick att vara kvar där!
 
På eftermiddagen tog sambon och jag en liten AW på favvisstället i den lilla byhålan. 
 
 
På kvällen grillade vi med finaste grannen vilket var lika mysigt och gott som vanligt.
 
Igår blev det lite ärenden på byn och sen landade vi hos mamma och pappa som bjöd på en kopp.
 
Idag blev det, efter 5 månaders paus, äntligen dags att sätta sig på den här skönheten...
 
 
Sambon har provkört själv ett par gånger den senaste månaden för att kolla att den dumma foten klarar att göra sitt jobb på hojen.
Efter det konstaterandet blev det således dags att kliva upp, även för mig. 
 
En härlig tur ut på den skånska landsbygden blev det och stannade till gjorde vi i Ystad på "Jakten".
Där intog jag en sån här.
 
 
Nu blir det TV- soffan för resten av kvällen och först på schemat står matchen mellan MFF och KFF.
"Heja di blåe"! 💙🤍💙
 
Därefter blir det fortsättningen på serien Cell 8 på Viaplay.
 
Godkväll!
#1 - - Znogge:

Vilken bra helg det blev! Det är tydligen många som har problem med att ladda upp bilder nu tyvärr.
Hade det inte gått bra i gårdagens tävling så skulle jag tävlat i Skurup i dag. Nu slapp jag det ;-)
Önskar en bra söndagskväll!

Svar: Slapp det? Skurup som är en så trevlig håla! 🙃Och så kunde jag ju bjudit på kaffe. 🤗
Skönt att det gick bra. Grattis! 💜
Carina Robertsson