Fortsatt smärta

...gjorde att vi fick ställa in besöket och middagsbjudningen hos yngsta sonen och hans sambo igår kväll. 
I det längsta drog jag ut på att ställa in men till slut fick jag inse mig besegrad.
Tråkigt för dem som som hade förberett och för alla som sett fram emot att umgås. 💜
 
Idag tar jag det fortsatt lugnt hemmavid även om det just nu känns som om den piller-kombination som är rekommenderad börjar "ta" den värsta toppen av smärtan. 
 
Då hoppas jag att det fortsätter så, så att vi kan genomföra den inplanerade resan till Kalmar i morgon.
 
I dagarna tre är tanken att vi ska umgås med näst äldsta sonen, sambons syster och hennes man samt sambons mor som hänger med på vår road-trip.
En hotell-weekend står alltså för dörren vilket jag ser fram emot. 💜
 
Nu - en försiktig frukost!