Gott och mysigt!

Ja, det blev verkligen en mysig kväll vi fick, jag och näst yngsta sonen. 
Hans version av Carbonara dukades fram tillsammans med ciabatta och ett glas vin.
Och parmesan! 
Mums! 
 
(Bilden gör inte rätten rättvisa alls faktiskt!)
 
Under kvällen klickade han hem ett köksbord och stolar från Jysk.
Dessa ska han och sambon hämta upp nu på förmiddan innan det blir dags för sambon att köra till jobbet.
Det tar sig i lägenheten.
Bit för bit.
Check på det! ✔️
 
Själv ska jag göra samma som igår eftersom jag inte blev riktigt färdig med det då. 
 
 
Gomorron! 
#1 - - Eval8 :

Enda Carbonara jag ätit är svärsonens. Den är sååå god.
Skönt att lägenheten börjar komma i ordning.
Ösregn här idag. Vi som ska hämta säng med öppet släp… jaja, det slutar kanske 🤔

Svar: Känns som om det finns lika många recept på Carbonara som på Bolognese. Och alla gör den bästa. Min är bäst! 😄
Ösregn även här. Hoppas ni fick nåt uppehåll så sängen klarade sig!
Carina Robertsson

#2 - - Eval8 :

Ösregn precis hela dagen. Sängen är hemma. Blöt genom presenningen.

Svar: Awww så tradigt! 😳
Carina Robertsson

#3 - - Znogge:

Vilken god och bra kväll det blev och jag tycker att pastan ser alldeles delikat ut.

Ha en god torsdag nu!

Svar: Den var skitgod! Tack och detsamma! 🤗
Carina Robertsson